Farmacie
Pro farmaceutické společnosti jsme vyvinuli řešení Leonardo Pharmacy Solution. Naše řešení podporuje akviziční proces mezi klienty, řetězci, dodavateli a subdodavateli. Současně podporuje interní chod farmaceutické firmy a to od evidence poptávky, přes kalkulaci projektu, proces generování nabídky či smlouvy, řízení dané zakázky, až přípravu pro logistiku. Součástí je portál pro zákazníky, kde mají prostředí pro objednání a sledování stavu vlastních zakázek. Otevřenost řešení je vůči dodavatelským portálům a ekonomickým systémům dané společnosti.
Hlavní moduly

Zákazník / Dodavatel - Kompletní evidence a správa klienta, popřípadě dodavatele, jeho základní informace, kontakty, soft informace, historie prodeje (obrat, marže, produkty), komunikace a řízení jeho zakázek. Současně umožňuje sledovat trendovost jeho nákupů včetně veškerých kalkulací, které byly pro zákazníka realizovány. Těmto sumarizačním informacím říkáme Karta Zákazníka.

Objednávka - Modul Objednávky sumarizuje veškeré objednávky zákazníků, včetně vstupních informací, proces kalkulace dané objednávky, marži, slevu. Součástí je také procesování objednávky, kdy může podléhat schvalovacímu procesu a současně generovat a definovat interní úkoly s jejím zpracováním. Součástí je také interní komunikace nad daným projektem v rámci realizačního týmu.

Dokumentace - Dokumenty jsou napříč systémem automaticky generovány a přiřazovány k daným zákazníkům či produktům. U zákazníka se jedná o Objednávky, Smlouvy, Nabídky a kalkulace. V případě produktů se jedná o seznam produktů, jejich šarží a možností alternativních výběrů. Skladová evidence, evidence dodavatelských společností a jejich produktů.

Doprava - Součástí projektu či zakázky je deklarace formy dopravy, její řízení z pohledu termínů doručení a ceny. Tyto procesy jsou navazujícími procesy objednávek či nabídek. Současně zde spadá i optimalizace trasy na základě mapových podkladů a dojezdových časů, současně i rozložení nákladů u dopravce.

Odběratelský portál - Pro standardní formu objednávání existuje pro zákazníky tzv. Odběratelský portál, kde mohou zadávat nové objednávky, sledovat stavy zadaných objednávek, faktury a jejich plnění. Prostřednictvím portálu mohou komunikovat se svým dodavatelem.

Obchod / Projekt - Vstupní branou obchodu je obchodní příležitost, což může být poptávka, následně objednávka, popřípadě tzv projekt. Každá obchodní příležitost má svůj termín, stav a rozsah, kdy do tohoto procesu vstupuje kalkulace dle aktuálního ceníku a dodavatele. V případě objednávek se jedná o přímou komunikaci se sklady či ekonomickým systémem.

Produkty - Seznam produktů, jejich šarží a možností alternativních výběrů. Skladová evidence, evidence dodavatelských společností a jejich produktů.
Hlavní přínosy
-
Intuitivní nástroj pro řízení farmaceutických týmů, zvyšování prodejů a efektivity práce
-
Komplexní i dílčí pohled na plnění plánů jednotlivých AREA manažerů (Region, Produkt, REP, Lékař)
-
Dílčí pohled na aktivity jednotlivých REP - Area, Aktivity, Akce a kampaně, Kalendáře, Potenciály
-
Predikce prodejů, úspěšnost jednotlivých regionů, léčiv
-
Plnění marže a obratu za celou skupinu, včetně detailního pohledu v rozpadu na úrovně REP nebo lékárny
-
Manažerský reporting a přizpůsobené dashboardy
-
Zobrazení na SMART zařízeních pro práci v terénu
-
Interní procesy - Peněžní deníky, Kniha jízd, Plánování dovolených, Kalkulace, Sklad. zásoby
-
Monitoring konkurence
-
Napojení na systémy 3 stran (ERP, Sukl, ...)
-
Integrace s MS Outlook 365
-
Analytické mapy

Vybrané oborové reference
Reference jsou vždy důležité
MOJE AMBULANCE je největší síť ordinací praktických lékařů pro dospělé v České republice. V MOJE AMBULANCE pracujeme v týmech s výhodou konsiliárního přístupu k léčbě. Našim klientům nabízíme 12 hodinovou ordinační dobu, objednávkový rezervační systém a mnoho dalších výhod. Jedná se o první zdravotnické zařízení tohoto typu v České republice. „Implementovaný systém CRM Leonardo splnil naše očekávání, naše komunikace s klienty je nyní rychlejší, jednodušší a přehlednější. Díky CRM Leonardo máme veškerá data na jednom místě s dostupností z jakékoliv pobočky v České republice. Spolupráci se společností D3Soft s.r.o. vřele doporučujeme.“




Nenašli jste, co jste hledali?
kontaktujte nás...Jana Danišová
Marketing & Sales