bcg-contactform.png
Používáme cookies k optimalizaci fungování našeho webu. Dalším prohlížením souhlasíte s jejich používáním.

Farmacie

Pro farmaceutické společnosti jsme vyvinuli řešení Leonardo Pharmacy Solution. Naše řešení podporuje akviziční proces mezi klienty, řetězci, dodavateli a subdodavateli. Současně podporuje interní chod farmaceutické firmy a to od evidence poptávky, přes kalkulaci projektu, proces generování nabídky či smlouvy, řízení dané zakázky, až přípravu pro logistiku. Součástí je portál pro zákazníky, kde mají prostředí pro objednání a sledování stavu vlastních zakázek. Otevřenost řešení je vůči dodavatelským portálům a ekonomickým systémům dané společnosti.


Hlavní moduly


Zákazník / Dodavatel

Zákazník / Dodavatel - Kompletní evidence a správa klienta, popřípadě dodavatele, jeho základní informace, kontakty, soft informace, historie prodeje (obrat, marže, produkty), komunikace a řízení jeho zakázek. Současně umožňuje sledovat trendovost jeho nákupů včetně veškerých kalkulací, které byly pro zákazníka realizovány. Těmto sumarizačním informacím říkáme Karta Zákazníka.

Objednávka

Objednávka - Modul Objednávky sumarizuje veškeré objednávky zákazníků, včetně vstupních informací, proces kalkulace dané objednávky, marži, slevu. Součástí je také procesování objednávky, kdy může podléhat schvalovacímu procesu a současně generovat a definovat interní úkoly s jejím zpracováním.  Součástí je také interní komunikace nad daným projektem v rámci realizačního týmu.

Dokumentace

Dokumentace - Dokumenty jsou napříč systémem automaticky generovány a přiřazovány k daným zákazníkům či produktům. U zákazníka se jedná o Objednávky, Smlouvy, Nabídky a kalkulace. V případě produktů se jedná o seznam produktů, jejich šarží a možností alternativních výběrů. Skladová evidence, evidence dodavatelských společností a jejich produktů.

Doprava

Doprava - Součástí projektu či zakázky je deklarace formy dopravy, její řízení z pohledu termínů doručení a ceny. Tyto procesy jsou navazujícími procesy objednávek či nabídek. Současně zde spadá i optimalizace trasy na základě mapových podkladů a dojezdových časů, současně i rozložení nákladů u dopravce.

Odběratelský portál

Odběratelský portál - Pro standardní formu objednávání existuje pro zákazníky tzv. Odběratelský portál, kde mohou zadávat nové objednávky, sledovat stavy zadaných objednávek, faktury a jejich plnění. Prostřednictvím portálu mohou komunikovat se svým dodavatelem.

Obchod / Projekt

Obchod / Projekt - Vstupní branou obchodu je obchodní příležitost, což může být poptávka, následně objednávka, popřípadě tzv projekt. Každá obchodní příležitost má svůj termín, stav a rozsah, kdy do tohoto procesu vstupuje kalkulace dle aktuálního ceníku a dodavatele. V případě objednávek se jedná o přímou komunikaci se sklady či ekonomickým systémem.

Produkty

Produkty - Seznam produktů, jejich šarží a možností alternativních výběrů. Skladová evidence, evidence dodavatelských společností a jejich produktů.

Hlavní přínosy

  1. Intuitivní nástroj pro řízení farmaceutických týmů, zvyšování prodejů a efektivity práce
  2. Komplexní i dílčí pohled na plnění plánů jednotlivých AREA manažerů (Region, Produkt, REP, Lékař)
  3. Dílčí pohled na aktivity jednotlivých REP - Area, Aktivity, Akce a kampaně, Kalendáře, Potenciály
  4. Predikce prodejů, úspěšnost jednotlivých regionů, léčiv
  5. Plnění marže a obratu za celou skupinu, včetně detailního pohledu v rozpadu na úrovně REP nebo lékárny
  6. Manažerský reporting a přizpůsobené dashboardy
  7. Zobrazení na SMART zařízeních pro práci v terénu
  8. Interní procesy - Peněžní deníky, Kniha jízd, Plánování dovolených, Kalkulace, Sklad. zásoby
  9. Monitoring konkurence
  10. Napojení na systémy 3 stran (ERP, Sukl, ...)
  11. Integrace s MS Outlook 365
  12. Analytické mapy

Přímé propojení Leonardo Pharmacy Solution s mapami je přesně to, co oceníte při plánování a optimalizaci vašich obchodních cest. Leonardo Pharmacy Solution řešení pracuje s GPS souřadnicemi, optimalizuje trasu, v případě potřeby vyhledává variantní cesty a pomáhá při operativním plánování schůzek na cestách. Současně umožňuje zákazníky vykreslovat jako body na mapě, rozdělovat dle regionů a plánovat pravidelné trasy obchodníkům, čili reprezentantům. Modul Analytické mapy umožňuje nejrůznější analýzy zobrazené v grafech a mapách na mapových podkladech. Základní nastavení Map pracuje s 2 typy analýz a zobrazená data jsou analyzována dle předdefinovaných logik a filtrů. Leonardo Pharmacy Solution umožňuje zobrazovat např. počty či typy aktivit u zákazníků za definované období a vybrané oblasti. I zde platí, že zde může být vše měřitelné. Jedná se zároveň o vynikající plánovací nástroj pro obchodníky - kdykoliv vidím, odkud kam mám naplánovanou cestu a díky filtrům mohu mít zvýrazněné firmy, kde nebyla provedena žádná aktivita např. typu schůzka více než 2 měsíce apod.

Analytické mapy

Vybrané oborové reference

Reference jsou vždy důležité

Moje Ambulance

MOJE AMBULANCE je největší síť ordinací praktických lékařů pro dospělé v České republice. V MOJE AMBULANCE pracujeme v týmech s výhodou konsiliárního přístupu k léčbě. Našim klientům nabízíme 12 hodinovou ordinační dobu, objednávkový rezervační systém a mnoho dalších výhod. Jedná se o první zdravotnické zařízení tohoto typu v České republice. „Implementovaný systém CRM Leonardo splnil naše očekávání, naše komunikace s klienty je nyní rychlejší, jednodušší a přehlednější. Díky CRM Leonardo máme veškerá data na jednom místě s dostupností z jakékoliv pobočky v České republice. Spolupráci se společností D3Soft s.r.o. vřele doporučujeme.“

Fresenius Medical Care IMCoPharma a.s. MOJE AMBULANCE a.s. Phyto CZ, s.r.o.

Nenašli jste, co jste hledali?

kontaktujte nás...
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Jana Danišová

Marketing & Sales

© 2019 - 2021 - crmleonardo.cz

Možná by Vás mohlo zajímat

Najdete nás také na

  • Dobrý den,
    jak Vám můžeme pomoct?