Vzájemná komunikace mezi systémy je řízená pomocí D3plug-in, který zajišťuje jednoduchou práci s kontakty, e-maily, kalendáři a úkoly. Cílem je zefektivnění práce obchodníků v terénu i manažerů v kancelářích.
Kontakty
Všechny kontakty na jednom místě, včetně jejich plné aktualizace. Z pohledu firem čerpá Leonardo z externí databáze ARES, přičemž o aktualizaci dat je uživatel vždy informován.
E-maily
Komunikace prostřednictvím E-mailu je automaticky přiřazena jednotlivým firmám a osobám. Cílovým stavem je kompletní historie komunikace se zákazníkem.
Schůzky (aktivity)
Plánování schůzek a zápisy z jednání jsou ukládány k subjektům v CRM Leonardo.
V případě jakékoliv změny (termín, místo, zodpovědná osoba) se změny propíšou do CRM Leonardo a MS Outlook 365.
Úkoly
Řízení a delegování úkolů nyní můžete spravovat přímo v MS Outlooku 365.
HLAVNÍ VÝHODY
- Vyvinutý D3plug-in
- Web a klientská aplikace
- Archivace E-mailů, automatické přiřazení dle mailové adresy
- Usnadnění práce obchodníků v terénu