• Popis
  • Systém CRM Leonardo na cestách

CRM Leonardo na cestách

  • Aktualizované informace máte vždy při ruce. Vaši obchodní manažeři můžou na cestách kdykoliv prezentovat aktuální informace o produktech. V reálném čase sestavovat a odesílat objednávky. A při delších pracovních cestách máte k dispozici nástroj, který Vás bude upozorňovat na rozpracované úkoly/aktivity.

Funkcionalita pro tablet / chytrý telefon

Karta zákazníka

Kompletní a přehledné údaje o zákazníkovi máte na jednom místě dostupné odkudkoli. Informace typu: veškeré kontaktní údaje, aktivity se zákazníkem, podklady pro segmentaci zákazníků, údaje o prodejích, sdílíte napříč celou firmou.

Aktivity u zákazníka

Aktuální a přehledná interakce se zákazníky (schůzky, telefonáty, emaily a dopisy) na jednom místě. Kompletní a aktuální údaje o všem, co se u zákazníka událo, které využívají zejména obchodníci. Obchodní ředitel vidí, co se u zákazníka připravuje a může do těchto činností aktivně vstupovat.

Obchodní případy (poptávky, nabídky, objednávky)

Všechny potřebné obchodní dokumenty na jednom místě a dostupné odkudkoli. Celý proces realizace a přípravy obchodního případu zcela pod kontrolou.

Kalendář

Osobní schůzky, telefonáty, emaily a dopisy plánujete a realizujete přímo přes svůj kalendář. Máte tak přehled o naplánovaných schůzkách, telefonátech aj. Volíte si časový rozpad zobrazených údajů za denní, týdenní nebo měsíční přehled.

Dashboard

Nastavte si vstupní obrazovku podle činností, které opakujete denně a bez kterých se neobejdete. Vybírat můžete z předdefinovaných funkcí.

PRODUKTY
REFERENCE
LeonardoE-commerceMicrosoft DynamicsProviding
D3Soft s.r.o.  EU
D3Soft s.r.o.
Ocelářská 2969/12
703 00 Ostrava-Vítkovice
Česká Republika
2014 ©Všechna práva vyhrazena, D3Soft s.r.o.