CRM Leonardo BIGx je enterprise řešení pro správu stávajících i budoucích zákazníků pro velké společnosti působící v oblastech jako energetika, průmysl a strojírenství.
Hlavním úkolem systému Leonardo BIGx CRM je shromažďovat všechna relevantní data o zákaznících na jednom místě, čímž vašemu obchodnímu týmu poskytuje ucelený přehled a stabilní pilíř jeho obchodních aktivit.
Leonardo BIGx je určen primárně pro velké společnosti. Tento systém se přizpůsobuje aktuálním technologickým trendům a dokáže tak bezproblémově spolupracovat se SMART zařízeními i zajistit rychlou integraci s interními a externími informačními systémy
Modul Karta zákazníka umožňuje mít všechny údaje o zákaznících (B2B/B2C) na jednom místě. Součástí je segmentace zákazníků, kdy lze veškerá data importovat ze stávajícího ERP systému, případně z jiných dalších externích systémů či zdrojů, jako jsou např. FINSTAT, ARES, ISIR aj.
V detailním pohledu na zákazníka získáme kompletní pohled na kmenová data včetně historie aktivit ze schůzek, jednání a telefonátů. Všechna tato data mohou být přidána do filtrů pro možnost vytvářet různé analýzy – data v systému Leonardo BIGx CRM jsou reportovatelná.
Modul obchod představuje nejdůležitější část systému, kdy pracujeme na úrovni akvizičních procesů s tzv. obchodními příležitostmi (dlouhodobé, krátkodobé, objednávky) a procesy spojenými s obsluhou zákazníků (např. reklamacemi, požadavky či fakturacemi).
Každý obchodní proces (akvizice, cross-selling, obsluha) má v systému CRM Leonardo BIGx své vlastní fáze, např. evidence poptávky, vytvoření nabídky, vytvoření objednávky, kalkulace, podpis smlouvy a další. Každá obchodní příležitost má svůj začátek a konec, definovanou odpovědnou osobu, termíny, schvalovatele atd.
CRM systém umožňuje nastavení víceúrovňových přístupových práv a zároveň umožňuje nastavení workflow procesů. Je tedy předem definováno, kdo má k přístup k jakým datům a za co nese odpovědnost.
U každého zákazníka jsou evidovány aktivity představující kroky vedoucí k podpisu smlouvy či objednávky. Aktivity mohou být různého typu, kdy mezi ty základní patří schůzka, telefon, dopis a e-mail. Každá aktivita má svůj stav (plánovaná, uskutečněná), termín splnění, odpovědnou osobu a případně i schvalovatele.
Aktivity jsou v systému evidovány historicky dle vývoje obchodního případu, díky čemuž získáváme komplexní pohled na historii komunikace se zákazníkem a kroky, které vedly k zasmluvnění dané obchodní příležitosti.
Pomocí online tvorby nabídek můžete na cestách či během schůzek operativně reagovat na potřeby a přání zákazníků. Rovněž můžete přímo na místě vygenerovat aktuální nabídku, jejímiž vstupy jsou kalkulace produktů/služeb.
Modul Nabídky je propojen s modulem Produkty a rabatovými listy zákazníků (případně s externí databází produktů či rabatových listů). Vytvoření nabídky je velmi jednoduché a rychlé, systém automaticky doplňuje zákaznické ceny/slevy načtením údajů z příslušných dokumentů. Zároveň informuje obchodníka o jeho kompetenci pro úpravy cen a v případě potřeby generuje překročení formou schvalovacího procesu požadavku na nadřízeného.
Součástí CRM Leonardo BIGx je DMS – Document Management System poskytující možnost vytvářet, verzovat a přímo u zákazníka ukládat potřebné dokumenty jako jsou např. produktové listy, nabídky, smlouvy, protokoly atd.
Dokumenty lze zároveň odesílat určeným osobám přímo ze systému formou e-mailu a sledovat zpětnou vazbu. Dokumenty jsou řazeny chronologicky a podle daného typu, kdy je vždy k dispozici přehled o všech změnách v dokumentu provedených.
Tento modul poskytuje okamžitý přehled o všech naplánovaných úkolech napříč firmou včetně termínů, přidělených odpovědných osob a stavů plnění. Na základě přístupových práv a rolí lze úkoly snadno přidělovat či měnit zodpovědné osoby (např. v případě nepřítomnosti z důvodu nemoci).
Modul P.E.M. (Úkoly) je "hlídacím psem", který dohlíží na všechny úkoly napříč firmou a zároveň i vynikajícím řídícím nástrojem nabízejícím široké možnosti delegování a dohledu nad obchodními a provozními procesy. Uživatelé si mohou nastavit notifikace, které upozorní na blížící se termíny, eskalují nesplněné termíny, pomáhá uživatelům s time managementem atd.
V moderní době je takřka nemyslitelné řídit společnost či udržovat obchodní vztahy bez kvalitního reporting, který poskytuje informace v aktuálním čase, v přesně daném formátu a jsou dostupné na jednom místě kdekoliv na světě.
V systému CRM Leonardo BIGx je tato funkce samozřejmostí. V systému CRM Leonardo BIGx lze analyzovat prakticky jakákoli měřitelná data. Reporty a analýzy jsou generovány dle předdefinovaných parametrů a mohou být zasílány automaticky (např. každé pondělí na konkrétní e-mail) či spouštěny kliknutím kdykoliv je třeba.
Přímé propojení mezi CRM a mapami je přesně to, co potřebujete pro plánování a optimalizaci obchodních cest.
CRM pracuje s GPS souřadnicemi, optimalizuje trasu, v případě potřeby vyhledává alternativní trasy v a pomáhá při plánování schůzek na cestách. Současně s tím umožňuje zákazníkům vykreslovat body na mapě, rozdělovat je dle regionů a plánovat pravidelné trasy obchodníků. V grafech a mapách na mapových podkladech je pak zobrazen nástroj pro nejrůznější analýzy.
Základní nastavení map pracuje s dvěma typy analýz a zobrazené údaje jsou analyzována podle předdefinovaných logik a filtrů. CRM umožňuje zobrazit například počty nebo typy aktivit u zákazníků za definované období a jejich vybrané oblasti. I zde může být vše měřitelné.
Zároveň se jedná o skvělý plánovací nástroj pro obchodníky, s jehož pomocí lze kdykoliv vidět, odkud a kam je naplánovaná cesta. Díky filtrům pak lze i zvýraznit společnosti, kde nedošlo k žádné aktivitě (např. schůzka vzdálená více než dva měsíce apod.).
Automatizované procesy (workflow) jsou užitečným pomocníkem pro všechny manažery/ředitele, kdy systém dle nastavených pravidel automaticky vytváří a sleduje aktivity, úkoly či stavy obchodních příležitostí. Součástí je i plná notifikace jednotlivých aktivit, upomínky či hlášení jejich nesplnění.
V rámci reportingu získává manažer kompletní přehled o všech činnostech/úkolech, jejich výkonu či vývoji. Výhodou Workflow je jeho obecné využití v jakémkoli procesu CRM ve spolupráci s uživateli systému CRM.