Menu Zavřít

Plná integrace CRM Leonardo s MS Outlook 365

  • 23. 3. 2020
  • 1 minuta čtení

Vzájemná komunikace mezi systémy je řízená pomocí D3plug-in, který zajišťuje jednoduchou práci s kontakty, e-maily, kalendáři a úkoly. Cílem je zefektivnění práce obchodníků v terénu i manažerů v kancelářích.

Kontakty

Všechny kontakty na jednom místě, včetně jejich plné aktualizace. Z pohledu firem čerpá Leonardo z externí databáze ARES, přičemž o aktualizaci dat je uživatel vždy informován.

E-maily

Komunikace prostřednictvím E-mailu je automaticky přiřazena jednotlivým firmám a osobám. Cílovým stavem je kompletní historie komunikace se zákazníkem.

Schůzky (aktivity)

Plánování schůzek a zápisy z jednání jsou ukládány k subjektům v CRM Leonardo.  
V případě jakékoliv změny (termín, místo, zodpovědná osoba) se změny propíšou do CRM Leonardo a MS Outlook 365.

Úkoly

Řízení a delegování úkolů nyní můžete spravovat přímo v MS Outlooku 365.

HLAVNÍ VÝHODY

  • Vyvinutý D3plug-in
  • Web a klientská aplikace
  • Archivace E-mailů, automatické přiřazení dle mailové adresy
  • Usnadnění práce obchodníků v terénu

Podobné
články