• Novinky 2013
  • Efektivní nástroj interní a externí komunikace v advokátní kanceláři

Efektivní nástroj interní a externí komunikace v advokátní kanceláři


Jak efektivně uspořit náklady a zvýšit efektivitu komunikace v advokátní kanceláři?

Jednoduchý způsob, jak zásadně zefektivnit komunikaci v advokátní kanceláři (interní), na venek s partnery a klienty (externí), je jejich elektronizace. V oblasti procesů spojených s komunikací a obsluhou klientů, partnerů je to cesta, jak zvýšit komfort, spokojenost, snížit časovou náročnost, chybovost, odbourat lidský faktor, optimalizovat workflow, poskytnout virtuální kancelář vždy po ruce ON-LINE.

Často jsou tato řešení spojována s náročnou a zdlouhavou implementací a nutností přednastavení souvisejících procesů. Velkých efektů je možno dosáhnout s novými, postupnými, dílčími řešeními, která nenahrazují současné systémy, ale navazují na ně.

Expertní řešení CRM Motion Law zahrnuje všechny oblasti, které souvisí s efektivní komunikací mezi dvěma stranami (typickým klientem, partnerem a advokátní kanceláři), kdy na jedné straně je podoba těchto informací vizuální (webPortál), na druhé straně určená pro komunikaci read-only. Pokročilá komunikace je založená na propojení CRM Motion Law na jedné straně a napojení na stávající software klienta, partnera na druhé straně, který umožňuje nastavení ON-LINE komunikace mezi subjekty.



PRODUKTY
REFERENCE
1:1 SolutionProvidingLeonardoE-commerce
D3Soft s.r.o.  EU
D3Soft s.r.o.
Ocelářská 2969/12
703 00 Ostrava-Vítkovice
Česká Republika
2014 ©Všechna práva vyhrazena, D3Soft s.r.o.