bcg-contactform.png
Používáme cookies k optimalizaci fungování našeho webu. Dalším prohlížením souhlasíte s jejich používáním.

Efektivní nástroj interní a externí komunikace v advokátní kanceláři


Jak efektivně uspořit náklady a zvýšit efektivitu komunikace v advokátní kanceláři?

Jednoduchý způsob, jak zásadně zefektivnit komunikaci v advokátní kanceláři (interní), na venek s partnery a klienty (externí), je jejich elektronizace. V oblasti procesů spojených s komunikací a obsluhou klientů, partnerů je to cesta, jak zvýšit komfort, spokojenost, snížit časovou náročnost, chybovost, odbourat lidský faktor, optimalizovat workflow, poskytnout virtuální kancelář vždy po ruce ON-LINE.

Často jsou tato řešení spojována s náročnou a zdlouhavou implementací a nutností přednastavení souvisejících procesů. Velkých efektů je možno dosáhnout s novými, postupnými, dílčími řešeními, která nenahrazují současné systémy, ale navazují na ně.

Expertní řešení CRM Motion Law zahrnuje všechny oblasti, které souvisí s efektivní komunikací mezi dvěma stranami (typickým klientem, partnerem a advokátní kanceláři), kdy na jedné straně je podoba těchto informací vizuální (webPortál), na druhé straně určená pro komunikaci read-only. Pokročilá komunikace je založená na propojení CRM Motion Law na jedné straně a napojení na stávající software klienta, partnera na druhé straně, který umožňuje nastavení ON-LINE komunikace mezi subjekty.



Nenašli jste, co jste hledali?

kontaktujte nás...
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mgr. Lenka Svrčinová

Head of Strategic Products

© 2019 - 2021 - crmleonardo.cz

Možná by Vás mohlo zajímat

Najdete nás také na

  • Dobrý den,
    jak Vám můžeme pomoct?