bcg-contactform.png
Používáme cookies k optimalizaci fungování našeho webu. Dalším prohlížením souhlasíte s jejich používáním.

Ve společnosti Teplárny Brno a.s. byla úspěšně realizována druhá etapa CRM Utility.

Ve společnosti Teplárny Brno a.s. byla úspěšně realizována druhá etapa CRM Utility. V rámci implementace II. etapy došlo k realizaci zbývajících oblasti v rámci procesu práci se zákaznickým portfoliem na útvaru obchodu a marketingu. Jednalo se o oblasti Key Account Planning (intuitivní nástroj pro práci s VIP zákazníky. Svým zaměřením je určen pro KAM, kterým umožňuje jak pořizovat data k jednotlivým zákazníkům a osobám, tak jim zároveň prezentuje informace, které jednotlivý KAM potřebují ke své činnosti), Bonitaci zákazníků (jednotná SW podpora pro realizaci bonitace klíčových zákazníků. Představuje samostatný rozhodovací proces podpořený rozhodovacím modelem. Na tomto základě diferencuje péči o ně), Analýzy zákaznického portfolia (CRM nyní umožňuje marketingovou a obchodní analýzu dat k jednotlivým zákazníkům, odběrným místům, segmentům apod. Obchodníci tak mají okamžitě k dispozici důležité informace o svých zákaznících z různých datových zdrojů (jak jednotlivě, tak za celé své portfolio))

Nenašli jste, co jste hledali?

kontaktujte nás...
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mgr. Lenka Svrčinová

Head of Strategic Products

+420 739 603 707

lenka.svrcinova@d3soft.cz

© 2019 - 2020 - crmleonardo.cz

Najdete nás také na

  • Dobrý den,
    jak Vám můžeme pomoct?