CRM Utility ve společnosti Teplárny Brno a.s.
bcg-contactform.png
Používáme cookies k optimalizaci fungování našeho webu. Dalším prohlížením souhlasíte s jejich používáním.

Ve společnosti Teplárny Brno a.s. byla úspěšně realizována druhá etapa CRM Utility.

Ve společnosti Teplárny Brno a.s. byla úspěšně realizována druhá etapa CRM Utility. V rámci implementace II. etapy došlo k realizaci zbývajících oblasti v rámci procesu práci se zákaznickým portfoliem na útvaru obchodu a marketingu. Jednalo se o oblasti Key Account Planning (intuitivní nástroj pro práci s VIP zákazníky. Svým zaměřením je určen pro KAM, kterým umožňuje jak pořizovat data k jednotlivým zákazníkům a osobám, tak jim zároveň prezentuje informace, které jednotlivý KAM potřebují ke své činnosti), Bonitaci zákazníků (jednotná SW podpora pro realizaci bonitace klíčových zákazníků. Představuje samostatný rozhodovací proces podpořený rozhodovacím modelem. Na tomto základě diferencuje péči o ně), Analýzy zákaznického portfolia (CRM nyní umožňuje marketingovou a obchodní analýzu dat k jednotlivým zákazníkům, odběrným místům, segmentům apod. Obchodníci tak mají okamžitě k dispozici důležité informace o svých zákaznících z různých datových zdrojů (jak jednotlivě, tak za celé své portfolio))

Nenašli jste,
co jste hledali?

kontaktujte nás...

Jan Řežábek

Head of Sales CRM řešení

+420 602 206 336

jan.rezabek@d3soft.cz

© 2019 - crmleonardo.cz

Najdete nás také na