Montáž - Servis - Revize
Řešení CRM Leonardo poskytuje společnostem kompletní SW podporu procesů realizace Montáže, Revize a Servisní činnosti kotlů, kogeneračních jednotek či chladicích zařízení.
Montáž

Montáž - Proces spojený s evidencí poptávky, její procesováním na úrovni nacenění – kalkulací, nabídkového řízení a vyjednání smluv/objednávek. Současně zde vstupuje možnost a následným plánování kapacity externích/interních partnerů pro realizaci.
- Evidenci a řízení akvizičního procesu kotlů/zařízení - Montáž
-
- Kalkulace zakázky – konfigurace požadavku
- Tvorba indikativní/finální nabídky
- Tvorba smluvní dokumentace
Servis

Servis - V procesu servisu (jednorázový, pravidelný) se sjednávají termíny, rozsah služeb danému zákazníkovi. Pro servisní činnosti existují v systému specifické přístupy externích partnerů, které mají omezený pohled a umožňují řízení a přehled nad realizovanými zakázkami.
- Plánování servisních a údržbových činností zařízení - Servis
-
- Plánované servisní zásahy
- Poruchy a řízení oprav
Porucha / Revize

Porucha / Revize - Procesně podobně zaměřená činnost jako servis, zde dochází k návaznosti na možné reklamační řízení.
- Správa a řízení revizních činností daných zařízení - Revize
-
- Revize zařízení
- Realizace externími partnery/IČO/interní divize
Partnerský přístup
Řešení Leonardo 9 je koncipováno i pro práci s externími partnery, kteří zajišťují činnosti/práce na jednotlivých zakázkách. Tito partneři disponují vlastní přístupem a specifickým modulem, který umožňuje přehled jejich zakázek, jejich realizaci, podporují proces vystavení faktur (zálohových, částečných, konečných). Souběžně umožňují dodavateli plánovat kapacity partnerů a sledovat stav všech zakázek. Samozřejmostí je vzájemná notifikace o posunu či změně plnění zakázky.
Vybrané oborové reference
Reference jsou vždy důležité






Nenašli jste, co jste hledali?
kontaktujte nás...Ing. Martin Frais
Sales Manager